DANCETINATION TÁNCMŰHELY

Ahol a tánc mindenkié!

• A TÁNC ÁLTAL TANÍTJUK, HOGY MINDEN CSAK IDŐ ÉS GYAKORLÁS KÉRDÉSE

• HISZÜNK A TUDATOSAN KITŰZÖTT CÉLOK EREJÉBEN

• AZT TANÍTJUK, HOGY EGYÜTTMŰKÖDVE MINDEN SOKKAL KÖNNYEBB

• HISSZÜK, HOGY EGY APRÓ GESZTUST MINDENT MEGVÁLTOZTAT, A SZÍNPADON ÉS AZ ÉLETBEN IS.

HELYSZÍN

Budapest belváros szívében

Cím: 1067 Bp Eötvös utca 10. (Eötvös 10 Közösségi és Kulturális Színtér

Megközelítés tömegközlekedéssel:

  • 4-6 villamos az Oktogonig

  • 105-ös busz

  • Kisföldalatti

Parkolás autóval:

A Művelődési Ház előtt általában van hely megállni, de parkolni csak a környező utcákban van lehetőség.

 
dancetination tánc gyerek tábor tánctábo

Amit kínálunk

  • Több éves felépített metodika
    Tizenkét év szakmai tapasztalatára alapozva dolgoztuk a metodikát, amit rugalmasan adaptálunk csoportokra és gyerekekre

  • Diplomás pedagógusok

  • Gyerek központú oktatás
    Pedagógusaink maguk is művészek, több éves tanári tapasztalattal a hátuk mögött. De a legfontosabb tulajdonságuk a gyerekek mindenekfeletti szeretete! 

  • Rugalmas hozzáállás

  • ONLINE, opcionálisan
    Ha úgy érzed, túl nagy a rizikó közösségbe menni, de szeretnéd, hogy gyermeked csatlakozhasson, neked találtuk ki az online csatlakozást!
    Heti egy stream-elt óra és egy oktató videó valamint személyes konzultáció segíti gyermeked a táv-táncolásban, amíg újra biztonságosnak ítéled a helyzetet!

  • Egyéni kompetencia fejlesztés
    Akár balerinának, cirkusz művésznek vagy építész mérnöknek készül egy gyerek, adottságaitól függetlenül megtalálja nálunk a helyét és a művészet minden területet támogató hatásait.

  • Online ügyintézés, bankkártyás fizetés
    Iskolánk a MotBro rendszerén keresztül biztosítja az órák egyszerű követését, be- és kijelentkezést, egyszerű, online fizetési lehetőséget.

  • Szeretet, odaadás

 

A TÁNCMŰHELY TANANYAGA

A Dancetination Táncműhely egymásra épülő évekből áll, 4 éves kortól. A tánciskola 10. évfolyama után művészképző osztályt indítunk, a kiemelkedő tehetségeket segítjük az irány kiválasztásában és a továbblépésben.

Hisszük, hogy a tánc mindenkié, ezért időről időre side projekteket indítunk, hátrányos helyzetű-, fogyatékkal élő gyermekek, kezdő felnőttek és idősek részére a tánciskola keretein belül.
Szerintünk a rugalmasság a fejlődés egyik kulcsa, ezért a tánciskola metodikája nincs kőbevésve, rugalmas, a gyerekek igényeire szabjuk minden évben.

 

 

4-6 ÉVES KOR (ÓVODÁSOK)

  • Elsődleges szempont: az izom- és koordináció fejlesztés. Minden feladat játékos, ugyanakkor nagyon nehéz.

  • Színpadi feladat: pontos utánzás.

  • Tananyag: gimnasztika, akrobatika előkészítő, záró lépések, színpadi táncok


6-7 ÉVES KOR (ELŐKÉSZÍTŐ)

  • Elsődleges szempont: a kiforgatottság (en dehors) megalapozása a klasszikus baletthez és az akrobatikában való elmélyülés, amíg még alacsonyan van az erőközpont (meg a félelem ;) )

  • Színpadi feladat: pontos utánzás, a legalapvetőbb térformákban.

  • Tananyag: gimnasztika, akrobatika, klasszikus balett előkészítő


7-8 ÉVES KOR

  • Elsődleges szempont: a rúdnál való munka elmélyítése a klasszikus balettben és a ritmusokba való bevezetés, mint a tánchoz szükséges alapvető készség, a step táncban.

  • Színpadi feladat: önállóbb koreográfia tanulás, eszköz használat, alapvető térformák tartása.

  • Tananyag: gimnasztika, akrobatika, klasszikus balett előkészítő, step tánc előkészítő

8-9 ÉVES KOR

  • Elsődleges szempont a rúdtól való elfordulás a klasszikus balettben, a balett leképzése és támogatása a talajon (ez a floor barre) és a step lépésekben való elmélyülés

  • Színpadi feladat: színpadi térben való elmozdulás bonyolultabb térformákba, változó ritmusok és akrobatikus elemek kezelése, alapvető színészi játék, együttműködő alkotás megalapozása

  • Tananyag: floor barre, akrobatika, klasszikus balett, step tánc

9-10 ÉVES KOR

  • Elsődleges feladat a középgyakorlatokba való bevezetés a klasszikus balettben, az akrobatika színpadra vitele és a jazz technikába való bevezetés

  • Színpadi feladat: önálló előadás, komplex térhasználat, bonyolultabb ritmus képek kezelése

  • Tananyag: klasszikus balett, floor barre, akrobatika, step tánc, jazz technika, dráma

11-12 ÉVES KOR

  • Elsődleges feladat a pózok jazz technika színpad képessé tétele és a tempó fokozás a step táncban

  • Színpadi feladat: egymásra reagálás a színpadon, komplex eszköz használat, csoportos alkotás

  • Tananyag: klasszikus balett, floor barre, akrobatika, step tánc, jazz technika, dráma

13-15 ÉVES KOR

  • Elsődleges feladat a klasszikus balett művészi kivitelezése, bevezetés a graham technikába, a jig-gel való ismerkedés

  • Színpadi feladat: önálló alkotás eszközzel, szerepformálás

  • Tananyag: klasszikus balett, floor barre, akrobatika, step tánc, graham technika előkészítő, dráma

15 ÉVES KORTÓL

  • Elsődleges szempont művészi kivitelezés és nagy ugrások a klasszikus balettben, bevezetés a limón technikába, művészi kivitelezés a step táncban

  • Színpadi feladat: önálló alkotás történetbe foglalva, szerepformálás

  • Tananyag: klasszikus balett, floor barre, akrobatika, step tánc, graham&limón technika, dráma

 

A TÁNCMŰHELY CSAPATA

SZABÓ VIVIEN
balettmester
klasszikus balett, floor barre
(Jelenleg büszke édesanya.)
 
Diplomáit a Magyar Táncművészeti Egyetem Balettművész, majd Táncpedagógus szakán."Szívvel-lélekkel igyekszem átadni tudásomat a tanulni vágyó gyerekeknek. Hiszen a tánc a csillogó jelmezeken túl önbizalmat ad, kreativitást fejleszt, segíti a test és lélek összhangba rendezését, amit a gyerekek a „nagybetűs életbe” kikerülve mind kamatoztatni tudnak."
 
OROSZ ANNA
balettmester
Klasszikus balett, Gimnasztika, Floor barre
Diplomáit a Magyar Táncművészeti Egyetem modern táncos és próbavezető, illetve balett pedagógus szakán szerezte. Táncos, vezetői, gyógypedagógiai tapasztalatai és az FTC akrobatikus torna szakágán folytatott edzői, koreográfusi munkája meghatározták tanári hitvallását, komplex módszertani eszköztárát. "A gyerekeket egy csodálatos úton vezetjük a tánc, a mozdulatok varázseszközeivel: az önmagukhoz vezető úton! Ez egy olyan élmény, ami már örökre velük marad, gazdagabb lesz az életük."
VERES FLÓRA
művész-tanár
modern technikák, kortárs tánc, improvizáció

Diplomáit a Fontys Művészeti Akadémián szerezte Hollandiában."Úgy gondolom, etikai kötelességünk a kapott tudásunkat használni: összegyúrni, áthúzni magunkon, valami újat alkotni majd azt továbbadni a következő generációnak."

MÁRTA-ILLÉSY ÉVA

színművész

dráma, helyzet gyakorlat

Diplomáját a Pesti Magyar Színiakadémián szerezte."Hiszem azt, hogy a jól felépített tánc-, illetve játékos drámagyakorlatok segítségével egészen kicsi kortól lehet a gyerekek önbizalmát, önkifejezését, önálló és csoportos felaladatmegoldását fejleszteni, mely a felgyorsult társadalmunkban való szociális beilleszkedést megkönnyítheti számukra.Mottóm: ahol nevetés van, minden van!"

NÉMETH LUCA
művészeti vezető
Gimnasztika, akrobatika, modern technikák, sztepp tánc
Diplomáit a Magyar Táncművészeti Egyetemen és a Budapest Kortárstánc Főiskolán szerezte."A tánccal és tanítással töltött két évtized alatt láttam, ahogy a mozgás kiegyensúlyoz mindent maga körül. Nem attól, hogy mit csinálsz, hanem attól, hogy hogyan. Megtanít örülni, kitartani, fókuszáltan haladni a céljaid felé."

Tánciskola Események

Online tanfolyami turnus November
Location is TBD
Dancetination Őszi kurzus 2020.
Eötvös 10 Közösségi és Kulturális Színté
Tánc Világnapi Flash mob
Heroes' Square
Táncműhely év végi előadás - Összpróba 2.
Eötvös 10 Közösségi és Kulturális Színté
 
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now